Roskilde Festival Forum

It is currently 26 Mar 2017, 23:53

All times are UTC [ DST ]

Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
PostPosted: 08 Jul 2014, 00:22 

Jeg fortryder så inderligt at jeg ikke gav dig mit nummer, eller spurgte om du ville have det, eller spurgte om dit. Selvom vi kun udvekslede få sætninger med hinanden, så vil jeg gerne snakke med dig igen, der var et eller andet der, måske det kun var mig som mærkede det!
I stod en hel flok lige bagved os og dansede til Moderat koncerten og lånte en smøg og du tilbød mig ævlebævle (måske flere fik samme tilbud og ved hvem de er?). Du havde noget lyst tøj på, trøje og shots, og snakkede nordjysk, evt aalborgensisk. Jeg havde en lang sort kjole på og en lang sort/hvid mønstret trøje udenover!
Det er et long shot at nogle overhoved kan genkende dette, men nu giver jeg det et forsøg, det kan jo være nogle ved hvad jeg snakker om!

Anne Mie Bak Andersen (find mig på facebook eller skriv her) :)

In english:

At the Moderat koncert sunday evening there was a group of guys standing behind ud and drinking ævlebævle, and dancing a lot :). you were wearing something bright, a shirt and shorts. One of your friends had a big beard. I was wearing a long black dress, nike free and a long black/white shirt. You asked me for a smoke, and offered me some ævlebævle, maybe you guys offered this to other people that might know who these guys are!??
Really wanna talk to this guy again, don't know his name or anything, long shot I know.

Profile  

Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

All times are UTC [ DST ]