Present your camp or share camp experiences.
10 posts Page 1 of 1
Hello! I'm a 20 year old boy from Denmark. I have been at Roskilde in 2015 and 2016 with my friends. Unfortunately almost none of my friends are going this year, so i'm looking for a camp. I love Roskilde, and i consider Roskilde Festival as by far the best week of the year, so i'm going no matter what!

I always watch a lot of concerts. I love rap music, most old school, and i almost don't listen to anything else normally, but at Roskilde I also listen to other types of music of course.

I really like to go to Dream City to party in the first Roskilde-days!

This year my headliners are NAS and A Tribe Called Quest, and i'm planning to be in the front row and queuing in 6 hours or so. My sub-headliners are 47Soul and Moderat/Modeselektor.

Maybe two of my friends will join me, but they are not sure yet. I'm planning on queuing to get a good spot, maybe 1-2 days before the festival opens. I have bought entrance to west, but i can just buy to one of the other entrances if necessary.

If you are interested, just answer this post
Hej, kan se du er fra Danmark, så jeg svarer på dansk.
Har du fundet nogle at campe med? og har du fået svar fra dine venner?

Jeg står i samme situation som dig - mine venner skal ikke med i år, og dem jeg kender har "drengecamps" og "get-a-tent-camps"..
Jeg er en pige på 19 år, og jeg elsker roskilde ligeså meget som du. Jeg er vandt til at være den lidt vilde pige, og oftest den eneste blandt mine drengevenner. Jeg er altid klar på fest, og alle slags koncerter. Jeg har indgang til øst, og ville rigtig gerne ligge i L, da det er der de fedeste fester sker.
Glæder mig til at høre svar fra dig (og eventuelt andre du har aftalt med)

Mvh. Sara
Hej! Jeg er en pige på 18, snart 19, som står lidt i samme situation, som jer begge.. Jeg havde sådan set planlagt det hele med et par stykker, men de er så sprunget fra pga. studenteruge i sidste øjeblik. Da jeg er frivillig på Roskilde, kan jeg ikke springe fra, hvilket jeg selvfølgelig helst heller ikke vil, fordi jeg elsker Roskilde! Er I friske på at lave en camp sammen? Forhåbentlig er der flere, som vil joine.. :)
Jeg er frisk.
Jeg har allerede fundet to der gerne vil med, men jo flere jo bedre.
Skriv til mig på Facebook Sara Mesits, så kan vi finde ud af noget :-)
Jeg har joinet Camp Unknown, i er mere end velkomne!!
Det lyder super, jeg har ansøgt dig Sara :)

Ja okay, jeg har også kigget lidt på Camp Unknown
Jeg står også i samme situation som jer, og jeg er frisk på at lave en camp med jer!
Jeg er forresten en 18-årig dreng fra Aarhus
Hvis du ansøger mig på facebook, så vil jeg gerne tilføje dig til vores gruppe :-)
Mangler i flere folk? - Er en 19 årig Dreng, som søger en camp! Kender ikke så mange som skal med i år af mine venner, og dem som skal, skal enten med deres klasse, eller så skal de sove hjemme, og tage til festivalen dagligt.
Der er jeg dog mere til at man bliver hele ugen ud! For at få det meste ud af festivalen!
Musik mæssigt er jeg sku til det hele, er dog også glad for noget med lidt gang i!
10 posts Page 1 of 1