Hey yo
Jeg skal på Roskilde for 5. år i træk. De andre år har været fantastiske og vilde, men også belastende for både krop og sind. Dengang skulle der nogle bajere til at holde orange feeling i gang.
Siden sidste år har jeg fået en del andre interesser end jeg plejer. Jeg er helt sikkert også flyvende, høj og festlig på Roskilde i år, men det er mere kunsten og mødet med nye og gamle venner der skal gennemsyre min oplevelse end ølbowling fra kl 10 og det der følger.
Det er meget min voksende interesse i Kakao, kærlighed, kunst og Kundalini yoga der fylder hos mig. Så giv lyd fra dig/jer, hvis du/i er interesseret i at skabe en kakaocamp, yogacamp, zencamp, mirakelcamp eller noget lignende. Kommenter også gerne hvis du føler for at byde en random, men dejlig 20-årig kvinde velkommen i din camp. Måske siger jeg ja tak :’)
Til daglig studerer jeg økonomi på uni og bor på kollegie i København.

Hey, I am a 20 year old woman who is interested in economics, cacao, Love, Art and Kundalini Yoga. Please comment if you are interested in creating a cacao camp, yoga camp, zen camp, miracle camp or something similar.